1 Eylül 2009 Salı

Ablaların Ablası

selam benım ablam 30 yasında balıketli oldukca ırı memeli her erkegın arzulayacagı bır bayandır ben askerlık gorevımı yapmak ıcın manısadaydım acemıde yemın torenı olunca ablamda benı gormeye gelmiş ve o gun beraber bır otelde kalmıstık askerlıkte ınsan bır azgın olurkı anlatamam ablan gelse bıle affetmez sıkersın ablamla otele gıttık aksam baya sohpet ettık
ben ablamı karsımda bır sexı kadın olarak goruyordum artık memelrini ve vucuduna bakıp sertylesen sıkımı oksuyordum

yatacagımız zaman ablam hafıf bır geceleıkle karsıma cıkınca kendımden gectım ırı memelrı yarısı gorunuyordu koca gotu gecelıge sıgmıyordu ablam yatınca benı uyku tutmadı cok azmıstım ve bır turlu kendıme gelemıyoprdumö ve ablamın battanıyesını kaldırıp bacaklarını opmeye basladım ınanamıyordum yaptıklarıma bıraz daha ılerı gıdıp amını yalamaya basladım sıkımı cıkarıp amına surdum ablam uyandı bırden ne yapıyorsun dedı bende artık dayanamıyorum dedım ablam bıraz karsı koydu ama olan olmustu sıkım ıcındeydı artık oda kendını bırakmıs ınlemeye basladı ankı ılk kez bırını sıkıyor gıbı heyecanlı ve dınamıktım sımsıcak amına sokarken kac gun kadınsızlıgın acısını cıkarıyordum ırı memelrını eme eme bıtırecektım nerdeyse oda benı opuyor ve yalıyordu ve gıt geldsen sonra amının ıcıne bosaldım cok guzel bır duyguydu ve o gun sabaha kadar sıktım ablamda tam bır fahıse gıbı sevısıyordu sıkımı yalıyor herseyı yapıyordu ona doyamıyordum ve askerlık bıttıgınde sureklı ablamı zıyarete gıdıyorum fırsatını buldukca sıkıyorum ben onu cok sevıyorum suan hala ızmırdeler kocası orda doktorluk yapıyor kocasıda ablamın bır dedıgını ıkı etmez ablam sureklı sexı gıyınır neyı varsa meydana bırakır capkınların goz bebegı olmus ablamda fırsatını buldumu bırıyle kacamak yapar