1 Eylül 2009 Salı

Arkadaşımın güzel karısı

selamlar izmirden ayhan 30 yaşındayım ve sizinle bir anımı paylaşmak istedim. yıl 2009 un ağustos ayıydı bir gün telefonum çaldı arayan ailece görüştüğümüz arkadaşımın karısıydı sesi çok üzgün geliyordu hal hatır sorduktan sonra ne den üzüldüğünü kocasının işlerinden dolayı çok sinirli olduğunu ve kendisine sürekli bağırdığını ve cinsel ilişkilerinde azalma olduğunu anlattı .Ona bunun geçici olduğunu biz erkeklerinde bazen böyle sorunlarda kadınlara ilgisiz kaldığımızın normal olduğunu anlattım ve telefonu kapattık .Ertesi gün yine aynı saatte beni aradı ve akşam yine bişe olmadığını anlattı bir yandan üzülüyor bir yanyanda bir kadınla bunları konuşmanın heyacanını yaşıyordum içimden onunla olmak geçmeye başlamıştı onun bu durumu benim için kazanç olmalıydı ve yemeğe çıkalım ve yüz yüze konuşalım dedim hemen kabul etti .
Hafta sonu onu evlerinin yakından aldım güzel bir lokantada yemek yedik birzda orda sohbet ettik sohbbet hep sevişmek üzerineydi artık vaktin geldiğini anladım ve serabı ıssız bir yere götürdüm bir süre sessiz bir bekleme oldu ben ilk hareketi ondan bekliyordum sonuçta arkadaşımın karısıydı bana hiç buraya başka kadın getirdinmi diye sordu evet dedim neden dedi bende ona neden olacak böle sessiz kalmak için değiil tabiki dedim nasıl yani dedi bana bende
sevişmek için geldiğimi söyledim ne duruyoruz o zaman dedi bana hadi başlayalım beni istediğini biliyorum dedi hemen yanaklarına bir öpücük kondurdum .sonra dudaklarına yapıştım benimki dimdik olmuştu eline benimkine atıp ferfumarımı açtı eline aldığı sikimi ağzına götürdü ben heyacandan konuşşamıyordum ağzında emiyor yalıyor ve beni zevkten zevke sokuyordu yaklaşık 4 dakika sonra boşaldım sıra bana gelmişti hemen eteğini kaldırıp
elimi külodunu içine soktum sırılsıklam olmuştu kocasını ilk kez aldatıyordu elimi amından içeri soktum parmaklarımla kurcalıyordum sonra sırt üstü yatıordım ve içine girdim hızlı gidip gelmelerden sonra sarsılarak boşaldı ben hala devam ediyordum ve bende boşaldım biraz dinlendikten sonra bana gitmesi gerektiğini söyledi bende birdaha yapalım öle git dedim peki dedi domalttım niyetim arkadan girmekti ama hiç yapmamış olacak deliği çok dardı yanımızda krem türü bişeyde yoktu başka zamana bırakıp amından sikmeye başladım içmden yasak bir şey yapmanın verdiği huzursuzlukla işimi bitirdim .arkadaşımın karısı artık benimde kadınım olmuştu ondan aklımı alamıyor sürekli arzuluyordum artık nerdeyse haftada bir buluşup seviştiyoruz daha dün altımdaydı