1 Eylül 2009 Salı

dayımın kızı

anlattığım bu hikaye gerçektir isteyen inansın isteyen inanmasın ben ergenliğe yeni adım atmıştım ve kudurmuş bir hayvan gibiydim kimi görsem onula sex yapmak istiyordum bir gün dayımlar geldi onlar televizyon odasına geçtile bizimkilerle birlikte bende yan oda da radyo dan maç dinliyorumdum ışıklar kapalıydı dayım kız geldi bende 2-3 yaş küçüktü bana oyun oynuyalım mı dedi bende tamam dedim oyun oynarken üstüne çıktım ve öpmeye başladım

ne yapıyon dedi oyunun bir parçası dedim ve onunda hoşuna gitti oda istemeye başladı tam soyacaktım bir ses geldi üstünden kalktım dayımlar evlerine gitti ama dayımın kızı aklımdan çıkmıyodu acaba oda akşam üzeri yaptıklarını düşünüyormudur diyodum içimde ama dedim düşünmez ben bir daha o fırsat elime geçmez dedim 2-3 geçti aradan dayımlar tekrar geldi bizim evde 3 katlı en üste biz oturuyoz en altta abimler oturuyo o zamanda evde boştu dayımın kızı geldi tekrar o oyunu oynuyalım mı dedi bende ewet dedim her ihtimalla karşılık biz en alt kata geçelim dedim oda kabul etti biliyodum onunda benimle sex yapmak istediğini ve indik aşağıya biraz öpüşmekten sonra dedim elbiselerle güzel olmuyo oda kabul etti ve soyunduk ve sevişmeye başladık onun o daracık amına ve götüne koymayı çok istiyodum ve dayanamıyıp elimi göt deliğine soktum ve seni sex yapmak istiyom dedim oda bana bende senle yapmak istiyodum dedi ve o daracık götüne tükürüp yalamaya başladım genişlesin diye parmaklarımı sokuyordum yarağımı götüne soktuğumda bağırcağını biliyodum ondan bir bez bağladım kimse sesini duymasın diye yarağımın uçu soktum biraz kıvrandı birden hepsini soktum gözlerinden yaşlar akıyodu biraz git gelden sonra acı biraz dindi ve zevk almaya başladı ve her gün sex yapıyoz onla sizede tavsiye ederim