1 Eylül 2009 Salı

Yengemi Becerdim

geçen yaz amcamlar yeni aldıkları yazlıyı yaptırmak için hafta sonları şileye gidiyorlardı,,yengemde bakımlı ve okadarda çekiçidi,ama kendini hep saklar dışarı pek çıkmazdı,bir şey alaçağı zaman hep bana aldırırdı dışardan ama ben ona yanıyordum,oda bana temessüm şekilde bakadı,,neyse yine bir hafta başı sabah bana ekmek alman için aşağı iple para attıyı zaman bir baktım yengem yarım yamalak üstüne giymiş,sabahın ıssızlıyından rahat davranmıştı,bende olur yenge dedim 2 ekmek aldım geldim,yengemin kapısına vurdum,açtı ve hemen içeri kaçtı bende yenge ekmekleri almadın dedim içeri mutfağa bırak dedi,içeri girdiyimde yengen yatak odasındaydı herhalde banyo yapacaktı,

barnozunu gördüm,yenge ben çıkıyorum dedim ve eve indim ,5 dk sonra yine seslendi weber sen kombiden anlarmısın dedi gaz gelmiyor diyordu kombiye halbusu ben gaz vanasını daire girişinden kısmıştım,neyse yengemin dairesine girtim ve yengem kapıyı açar açmaz tekrar yatak odasına girdi belliki banyosu harap olmuştu,ben hemen vanayı açtım ve yenge ben bir banyoya bakayım dedim,ve duşun suyunu açtım ve su ısınmaya başladı ama ben üstümü bilerek ıslatmıştım,yengeme üzerime musluyu ansızın açınca su üzerimi ıslattı dedim yengem taman bir bakayım dedi ve istersen üstünü çıkar ben çamaşırları yıkarken birlikte atayım dedi bu arada yengemle bu kadar yakın olmuştum artık sertleşen aletimi saklaya mıyordum,yengem önümde ğilmiş çamaşır makınasına gömleyimi atıyor ve kirli elbiseleri dolduruyordu,ben ise kızarmıştım ve yengem kombiyi yaptınmı dediyi anda popası aletime vurdu ama hiç olayaı bozuntıya vermedi,ama ben deli olacaktım,yengem bana weber niçin suratın değişti kızardın dedi,ben ise ne yapacağımı bilmiyordum,yengem bana bir baktı tm dedi ve aletimi eliyle bir sıktı,ben bah olmuştum bende eliyle ona destek veriyordum bana bak ben senin yüzüne bakmak istemiyorum ama sen bana arkam dönük olabilir dedi yengem arkasını döndü,ve göğüslerini elbesinin üzerinde okşamaya başladım,yengemde götünü bana bastırıyordu aletim artık taş gibi oldu,yenge sen cin misin şeytaanmı hemen fermuardan aletimi çıkardım yengeme bıraz eğilmesini söyledim,ve amını ellemeye başladım okşuyor öpüyordum yengemin amı artık açılmıştı elime ıslaklık geliyordu,evet weber fazla vaktım yok hadidedi bitir işimi dediyi anda artık bütün güçümle o sıçacık amanına sokmaya başladım ben soktıkça yengem çok oldu böyle bir genç bir vucutla sarmaş dolaş olduyunu ban tekrar yaşattın buda gençlıyın vermiş olduyu ateş herhalde dedikçe yengemi çok fena sikmeye başladım ,yengem çıkardıyı ses anlatılacak bir ses değil yaşacak bir anı,dur çıkar dedi aletini amımdan ağzıma almak isterdim dedi bizim beyde çok hoşuna gidiyor dedi ve ağzına boşaldım ama mühtiş emerek bir damlasını bile düşürmeden yuttu yengem bana bu fantaziyi yaşattıyı için tşk edrim ;) yengemle hep bir temessülle baktı o günden beri ama bir daha hiş ilişkiye girmedik,sanırım ikimizde ne istediyimizi bilyorduk verebileceklerimiz belli idi hş kalın :)))